CHoose

"You wanna make me.
Choose you wanna make me choose,
You got to show me something now
Why I should be with you ?!."


Vilken skön dag jag har haft. Jag vakna av mej själv tjugo över 9, hade ställt klockan på halv tio. Åt frukost i lugn coh, läste tidningen och sen tog jag en sväng med hunden vid halv elva. Det var sol och kallt. Ville ta med kameran men jag hittade inte fodralet. Det ligger väl någonstans i huset men orka inte leta så noga, ville hellre hinna vara ute med meja een stund. Jag var tvungen att klä på mej, tog tjockbyxor på mej. Sen gick vi med solen framför oss, ner till älven och njöt av naturen. Vi var ute över 1 ½ timma och sen vare bara att lämna hunden ocg dra iväg till frisören. Det blev väl inte så mycket skillnad precis men jag klippte upp det. VIlle bara få bort en del hår som egentligen redan har dött. Jag ha ju som sagt inte klippt mej på 6 mån så det var ett tag sen. Då klipptes även det ljusa bort så nu har jag mörkt hår igen. Jag vet inte vilken färg jag mest gillar men. Hahah okej SÅ stor skillnad är det ju inte, det är ju fortfarande samma färg. Men det solblekna från turkiet är bort. IAlf så efter det gick jag en snabbis på stan ca en kvart och sedan till bussen för att komma hem. När jag kom hem så gick jag en snabbis med meja, var huur kallt som helst och jag orka inte klä på mej. Sen har jag sett på tv tills middagen.

Gott med tomtegröt, mums!

Nu sitter jag här och skriver ett så roligt inlägg och lyssnar på min braá musik. Uf, jag blev as trött just nu men för övrigt känt mej utvilad under dagen. MEn antar att jag känner mej seg för att jag egentligen inte ha gjort något idag. 

JObb till helgen (wiie) (AHH!!) true or dare question. Which one is my true respons? (Wiie) oor (AHH!!). Den som gissar rätt kan få ett pris av mej men jag säger inte vad;)

SKa iväg på träning om någon timma kanske, har något möte med laget. Tagga match i helgen xD


Kommentarer
Postat av: amanda

ååå va mys :D vill se hur de blev :) vi jobbar tillsammans i helgen :) wiiiiiie!!

2009-12-04 @ 09:48:34
URL: http://amceli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0