Dagen går

Jag gick upp tidigt. Vilket var skönt.

Snart ska jag ta bussen till stan, färga ögonbryna och sen dra till jobbet. Känns sjukt drygt att jag måste släpa alla jobbarkläder med mej dock. Det är så tungt. Att man hinner prick 12 om man tar .23 bussen? JOo det borde man.

Kom hem halv tolv igår kanske. Skulle skylta om på jobbet men det tog ett tag innan vi hitta öppningen och fick upp själva låset så vi kunde byta skylt. Nu är det klart ialf. Ikväll hoppas jag vi blir klar i tid och det tror jag också. Det är ju inte jag som stänger kök hah.

btw så ska jag säga att jag ha verkligen inte fantasi som rubrik. Jag vet aldrig vad jag ska skriva där. dEt blir bara as dåliga rubriker men men whatever ;)



synes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0