En veckan med konstant jobbande.

Kom hem för ett tag sen, duscha och ska nu i säng. Jag har inte tid att skriva i bloggen för tillfälllet men ska göra mitt bästa. IDag rullade jag köttbullar med farmor. Kom till henne vid elva snåret och var där tills jobbet skulle börja. Fick lunch där, korvstråganoff och ris gott! ;D SEn stängnig 14-23- Fast relativt slappt från början, hehe efter en timmas jobbande fick jag 1 h timma rast. Och vid 7 fick jag ½ timma så lång och sköna raster, mkt uppskattat! =) Jag fattar inte varför folk  väljer att komm 2 min i 22 och beställa. Inte nog med det utan dom ska sitta där och käka. MEn snälla ni, fattar ni inte att vi stänger kl 22? FÅr man vara i en affär efter dom har stängt, knappast. Varför på donken då?? DUmma människor. Man måste ju använda skallen.

Stängde kök och det blev andra gången f.o.m maj i år. Alltså ingen rutin gällande det precis. Jajja gick väl ok ändå blev ju klar innan elva ialf. Ngt att va glad över;)

I veckan har jag jobbat varje dag och har även stängningshelg i helgen. I måndags 08.30-12, tis 08.30-14, Stängning 14-23(idag), tors 09.30-14.30, fre 14-23. Lör 15.15-23, sön 15.15-23, mån 14.23. JAAA dödar-vecka kan jag säga. ALltså 4 stängningar i rad plus den idag. Niicee... elr?:O

Hehe nu måste jag sussa ska väl upp snart. Ibland känner man bara FML. JA helt klar FML.... 


Kommentarer
Postat av: Amanda

men på måndag får du ju va med mej hela dan :) känns inte de underbart så säg? :P

2009-12-17 @ 19:33:22
URL: http://amceli.blogspot.com
Postat av: S

Hehe kanske det... ;-)

2009-12-19 @ 14:11:12
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0