Helgens nytta och nöjen



Jag kom precis hem från veckans match, vinst med 2-12 niice! Det var ett sjukt sopgäng vi mötte. De var verkligen inte bra. Man kankse inte ska skriva så om motståndare och det brukar jag inte heller göra men jag måste få skriva sanningen. Det var inget topplag vi mötte, nää tvärtom. Däremot ska dom vara glada att de har bra målvakt annars hade det blivit säkert 10 mål till... Inge snack om saken, vi leder fortfarande serien.

I fredags träffades jag och frisse vid 8 snåret efter jag hade slutat. Handlade inför lördagen då vi skulle julbaka och traskade hem till mej för att titta på det roliga programmet "idol". Jag tror att det var min tredje gången jag såg idol. Men visst har det gått segt, jag trodde det skulle vara över för längsen. Det var väl okej och i för sig missade vi typ allt förutom sista låten tova sjöng. Och utröstningen då. Det bästa med kvällen var dock efteråt. Då vid tjugo i tolv skulle jag följa med henne hem. VI gick och sa jamen vi tar en lite promis eftersom jag börjar 09.00 så behöver jag inte gå i säng så himla tidigt. Vi gick och prata och när vi sa hejdå så kollade jag på klockan och den var 01.52 ?!?!? jag ba va?!?!? tiiden hade bara gått så snabbt. Haha så det blev inte så många timma för mej den natten.

Lördagen gick bra och jobba dock var det sjukt mkt folk som kom vid tolvsnåret kanske och höll på typ tills jag slutade halv 5. Det slutade aldrig komma folk. JAg drog mej hem, väntade på att frisse skulle komma så vi skulle baka. Hon dök upp vid 7 tiden så vi gick en promis och sen vid 9 kanske, tog vi oss i kragen och bakade rockey ngt .. Det var gott men extremt svårt. VI fick kämpa hahaha! elr? Gjordes på ca 10 min och sen satt hon och hjälpte mej med utorrent och ladda hem osv. Vi har även gjort en fotoblogg, som vi ha pratat om det. http://www.photomasters.blogg.se Vi ska försöka lägga in olika bilder så mycket som möjligt. Vi får se, jag hoppas det kommer gå bra.

 HAHA vårt julbak!

En sak, fatta att det bara är 3 v kvar till jul? Jag ha inte hunnit julshoppat ngt överhuvudtaget. Det är sjukt vad stressad jag är. Från jobbet får man typ aldrig ledigt men faktiskt, faktiskt, nu till veckan har jag det slappaste schemat ever. Ledig 4 dagar, egentligen bara 3 men måste till doktorn pga astman och tandläkaren IGEN. På samma dag, kul va? MEn leedig vilket är såå så grymt skönt. Men då blire stress och mkt på stan. SKa hitta den perfekta julklappen till alla jag köper till. MEn papsen är så svår att veta vad han vill ha. Köpte en ny innebandyplatta men vad ska man ge någon som inte vill ha ngt??

Nu ska jag käka innan jag börjar jobba. Hare gott och hoppas alla hade en bra helg för det hade då jag! 


Kommentarer
Postat av: Tony

men liten grej!

2009-12-08 @ 18:37:25
URL: http://adicto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0