Jaa, tjat om denna årstid.

Denna årstid är helt klart värst. Har aldrig känt mej slutare i kroppen som nu. Det är insane. Jag låg från kl halv 3 till kl 5 bara helt död. Halvsov typ. Skulle köra och hämta körkortet idag men det blev inte av. För slut. Ska träna idag och förhoppningsvis går det väl bra. Jag vill ha ljus, sol SNÄLLA. Det är grymt jobbigt, jag tror aldrig att jag ha mått såhär dåligt BARA pga av vädret förut. Kanske jag blev van med den starka sol som turkiet gav, vad vet jag. Skulle jobba idag 09.30 men hur vet jag inte, men ialf jag hade fått för mej att jag skulle öppna. Så jag drog dit halv. SÅ jag fick dryga ut en hel timma på jobbet. Det var sjukt irriterande. Hade annars fått en timma mer i sömn. Sen fick jag sluta en halvtimma tidigare. Hade värsta korta passet så det typ ännu kortare. Var väl rätt skönt ändå... Kände när jag var påväg hem, när mna börjar slappna av, att man vill bara hem och sova.

JApp, ska ut med hunden nu. VIll inte men antar att jag måste, ingen annan kan tydligen göra det. Sen kanske baka lite mer erik. Han ville baka rocky road. Det tar väl 15 min elr dyliknade så det mm är goottt!! :)

(Sara)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Hellu :D Jo visst kan jag göra det. Kan ju skicka dom över msn eller nåt? Borde gå snabbast. [email protected] :D

2009-12-12 @ 18:38:03
URL: http://mbergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0