Lagfest fredag

Blev sjukt kul. Vi var först vid holmsund, hade hyrt badet. VI badade och hade kul sen drog vi till johnels och hade fest där. Vi hade olika tävlingar och uppträdanden. Mitt lag vann inte dock.. vilket var synd men vi kämpa på bra. Vi skulle ha vunnit :P

Har inga bilder att visa men ska försöka fixa ngr som jag senare kan lägga ut.

Idag fyllde brorsan år. 13 bast. Rätt många ur släkten kom ändå. Dom dök upp vid 4 snåret och innan det har jag hunnit vara på forslunda marknaden och träffat en del folk. Sen drog  jag och mandis till stan och köpte julklappar. Så nu har jag väl handlat det mesta, känns bra.

Ikväll ska jag till parvel och ha lite kul. Men kvällen kommer väl bestå av tv, snacks och lite annat kul.

Åh, sitter och väntar på att maten ska bli klar, är as hungrig. Eller egentligen kanske jag inte är så himla hungrig men när man känner matlukten så vill man bara ha mat HAHA. Eriks favvo typ, jag gillar den också så det kommer nog bli gott. Match imorrn, TAGGA !!!!

so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0