Life's a bitch then you'll die...

Är det många som säger men det är feel, eller enligt mej ialf.

Life's a bitch. Death gotta be easy cuz life is hard.

Det är så det är...

Nu när det är avklarat så kan jag fortsätta med inlägget. Jag har ialf avklarat jobbet och träningen för dagen. Jag kan då säga att tandläkaren var INGEN höjdare. Plus att jag ska dit den 9:e igen för att hon såg en annan lagning som hade spruckit tydligen. Och det måste ju göras innan det året jag fylle 20. Fan vad gammal man börjar bli. Fatta att jag fyller 20 nästa år. Det är heelt sjukt. Gamla kärringen är jag snart, fy oxå! Fast det är nu man ska leva som det inte finns någon morgondag. De är nu man ska visa världen att här är jag, på olika sätt hehe.. Bli president i USA eller resa igenom Kanada och säga hej till alla medborgare, jag det kvittar. Man visar sej ialf för världen HAHA. Kanada.. var fick jag det ifrån? Typ det sista stället jag skulle vilja åka till. Det verkar så tråkigt där, vet inte varför jag ha fått det intrycket men. Så är det.

Läste i dagens tidning om att USA skulle skicka fler trupper till Afghanistan. Om det var 30 000 pers till eller nått i den stilen. Det är grymt mycket folk. Överhuvudtaget att skicka fler folk dit. Riskfullt. Inte populärt heller. Fast när man har fastna där så kan jag förstå att det är svårt att ta sej ur det bara sådär. Som Hilary lovade att ta bort alla trupper därifrån men grejen är den att de behöver ju USA:s hjälp för de har inte tillräckligt med folk som kan krig bra. Haha nu lät det värsta barnsligt men ni fattar vad jag menar. Kunnandet. Däremot stödjer jag inte kriget, näe jag vill att alla trupper ska bort samt i irak, iran osv. Jag säger bara att jag fattar att det kan vara svårt att bara skicka hem folk sådär. På en knäpp. Alla måste ju hjälpa till och agera om man ska sträva efter fred i världen. Om man vill ha bort USA därifrån måste andra länder kanske ge förslag hur de kan hjälpa till så USA kan ex skicka hem 10 000 soldater eller så. Visa andra det, har de ju inget annat val ju.

If I had one wish, you'll be my boo..

Gissa när jag ska upp imorrn?? 06.00 !!! Börjar jobba 07.00. It's sick man, it's sick! Så oops, kanske måste sova nu. Det ändå 2 h innan jag somnar meeen....

sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0