Long time ago,

var det... Har faktiskt varken haft tid eller lust att vilja skriva ett inlägg. När jag väl ha kännt att jag kan borde jag sova ist heheh typ som nu. Jag har nu varit ledig i 2 dagar vilket har varit enormt skönt och längtar till min 12 dagars ledighet.

Julen har varit bra, fick det jag önska mej och mer, alltid trevligt. Jobbade julafton vilket inte var kul. Jag skäms att så pass mkt folk var inne på donken den 24:e. Och det var familjer också. Nä jag förstår verkligen inte det. FYY på er. Var hemma som vanligt folk. Jaa, förutom att detta har varit mycket med kompisar och även om man inte planerar något av dagen som typ idag. Har den ändå varit fullt upp men olika saker. Vakna vid halv ett, börja krångla med datorn för det är ngt skit som jag ska ladda hem men som inte ha funkat. Sen åkte jag till media markt för att hjälpa taheri med att hitta en dator. Försökte vara så hjälpsam som jag kunde, vet dock inte om jag lyckades hehe. Släktmiddag som är liten av en tradJition då farmor bjuder hem släkten på påterstek elr hur dte nu stavas. Så stavas det ialf inte men jajja orka. Sen åkte jag till frisse för att bla hämta cyklen. VI for förbi karin, lånade en film och drog hem sen till mej för att titta. BRA film, verkligen. Vi blev as sura och irriterade på den sjuka störda tjejen i filmen. Sen så vi på det roliga programmet Det okända och snacka om övernaturligt. Sen skjutsa jag hem henne, vi satt dock i bilen och prata ett ganska långt tag men nu är jag hemma ialf. ¨

SOm ni kanske ser så försökte jag och frisse fixa till bloggen, eftersom är bättre än mej bad jag om hjälp. Vi blev konstant sura och jävligt irriterad när grejer inte funka eller vi inte fick till det. Den ser väl okej ut, jag ska försöka bättra den lite grann men den se så himla mkt bättre ut nu än innan.

Ja egentligen skulle jag vilja skriva mer men jag borde sova, ska faktiskt jobba stängning imorgon.

natti natti små gullitussar


Kommentarer
Postat av: frissie

nattinatti<3

2009-12-28 @ 03:38:32
Postat av: Taheri

Jo du var till bra hjälp, vet precis vilken jag vill ha nu :)

2009-12-28 @ 11:21:25
URL: http://taheri.blogg.se/
Postat av: Toine

Porterstek! Haha kunde inte låta bli ;)

2009-12-30 @ 01:24:03
URL: http://adicto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0