Min lediga tid är kommen

Nu kommer mina tolv lediga dagar. Det känns sjukt skönt. Nu ska jag vila upp mej och bara chilla. Eller om jag känner mej rätt blir det mer fart än förut. Även om jag inte planerat något så kommer det att bli mkt. Nyår kommer sen dra jag till övik i 3 dagar. Då är det cup som gäller. Vettni hur lång tid det var sen man var på cup?!?! alltså en en cup som paradiscupen. Åh vad jag saknar den gamla tiden då man åkte iväg på massa olika cuper. Fan vad roligt det var!

Nu sitter jag och ser "the rock". Inte så himla bra men en okej film att vila ögonen på när man är framför datorn. OOo gissa vad jag ska göra imorrn, sova tills jag vaknar. Inte känna att jag måste upp en viss tid. Alltså som.. Som jullov kanske... häärligt. Sen blire jobb hela långa våren.

Imorrn har jag 2½ timmas träning med små tjejerna. Känns taggande hmm... joomen det gör det juh, snart äre ju cup!=)

Jajja, tjolahopp tjollahej sweetys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0