morsning korsning lortar

Här är jag. Gissa vad jag ska göra om en timma? Bowling, jag tror det var minst ett år sen jag bowla. Det blir med frisse, filip, robin och troligen hans tje. Det kommer nog bli kul. Kom just hem från musköten. Ha haft träning från 16.30-19. Före det har jag bara slappat, gått ut med hunden och sett "scrubs" på datorn. Bara en chilldag, känns sjukt skönt. Taheri skulle egentligen komma men det blev inte av. I för sej träffade jag ju henne igår hehe.

Måste bara kommentera. Jag zappade och ser just nu på  ett program som heter "Dagens Man". Asså det är sjukt vad tjejerna pinsammar ut sej. Först var det en kille som alla tjugo tjejer sa nej till. Nu är det en annan man och vissa tjejer dregglar verkligen över killen. Han verkar vara en stekare men fan vad alla tjejer kommenterar "Oh vad snygg du är", "Ta mej, skit i dom andra", "Åh det är så varmt nu, jag tappar rösten" osv.. Heeelt sjukt !!! OMG verkligen. HAHA..

Det är pinsamt hur svenska flickor kan bete sej.

Snart ska jag hämta upp mina bowlingkamrater. Måste bara göra mej klar innan...


god damnit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0