Seger och serieledare efter halva serien..

Så ligger det till. Vann idag med 1-6 över thorengruppen. Det kändes ändå rätt stabilt under hela matchen fastän det var fart hela 60 min och man kunde aldrig slappna av riktigt. Jag spela back med elin och det gick väl okej, vi känner ju varann rätt bra så man vet vart den andra är. Man behöver aldrig oroa sig utan hon finns alltid där. Fast lika många utvisningar fick vi, hela 6 st. 2 pers fick 2x2. Det gick väl hyfsat en sån här match eftersom vi ledde men skulle det ha stått lika så hade det nog inte varit lika skoj. Men som vanligt så är det grymt grymt svårt att göra mål på våran box. Den är sjukt bra.  Så vi ligger som seireledare på 34 p, vindeln 33 p antar jag. De mötte en dåligt lag. Sen thorengruppen på 22 p. Så ser topp 3 ut för vårsäsongen.

SKa börja jobba idag 15.15 måste börja dra mej snart ändå. När jag åker 30 min innan blir det stressigt med att byta om osv. Som igår, då kom jag ändå i tid men jag tänkte att jag skulle gå förbi statoil en snabbis och när jag kom så fick jag stå i 10 min väntekö för att någon dumjävel vägrade ha en biltvätt med borstar för att det kunde skada bilen. Han som jobbade där sa klart och tydligt att så blir det inte men han vägra lyssna. Tillslut fick han känna på borstarna och då ba "OKEJ då, jag tar väl med borstar då!". Korkad gubbe !!

Näe måste förbi ica innan jobbet, måste nog dra nu..

See ya, don't wanna be ya  HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0