Tandläkare IGEN.

När ska denna hemska besöken sluta?. Jag är grymt less. Förhoppningsvis blir det inge mer på minst ett år. Fy vad ont det gjorde idag, mer än förra gången. Det ila hela tiden och dom ba "Är bedövningen bra?" Nä ville jag skrika men som man är så säger man bara "jaa, det går bra". Ofta man vill medge att man har ont så det gör ont i hela kroppen typ. For och handla sen för veckan som är kvar, tog en sväng med hunden och sen dog framför tv i några timmar. Åkte för att hämta frisse, vi körde runt lite sen hade jag tid hos doktorn 14.00. Fick bara ett papper som jag REDAN har gjort förra året. Men ooj dom måste ha tappat bort det. Ta mätningar på lungkapaciteten igen i två veckors tid, morgon plus kväll. Det är så fruktansvärt drygt. Jag hade redan gjort den en gång, måste dom vara dumma och tappa bort det resultatet. Sen så sa han inte så mkt. Jag fick ta ettt blodprov och sen ska han höra av sej om en månad alltså två veckor efter jag ha lämnat in resultatet. KuL! Jag är lagomt irriterad. Efter den irriterande besöket peppa frisse upp mej innan jag skjutsa hem henne och for hem för att invänta min fader. SKa kör han till ishallen. Men därifrån blir det stressigt. HAn ska vara där 5 men jag ska vara 5 på musköten, har träning med tjejerna. Sen ska jag hämta mat och mej och brorsan och sen hem. Stressigt!

Men sen ska jag chilla hela dagen, har öppning imorrn. 08.30-14 tror jag. BLir väl rätt okej :)

Kanske blir något tvprogram idag, brukar aldrig hinna se på tv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0