11/7 lordag

haalloo, hallo hur funkar livet hemma?

Har ar det ratt bra elr det borjar bli varmare nu. Pa ngr dagar har tempen stigit sakert 10 grader. Det kanns sa ıalf. Jag hade skrivit varsta bra och langa ınlagget men en kollega fran jobbet tyckte det va kul att delete allting, vilket jag inte uppskattar precis. MEn jag ska forsoka komma ıhag och skriva samma men lika langt blir det nog inte. JAg varken orkar eller har tid. Stina,lisa och janne ar har. Deras buss hamtar upp dom kl 8 sa deras plan gar halv ett elr natt lıknanade. Vi kommer att sakna dom, det va som tryggt faktıskt.

IDag har vi mest chillat, var pa restaurangen och gjorde faktıskt inte sa mkt. Det var skont for igar var vi pa en battur och klirra kunder dar. Nu ar det 2:a gangen han tog bort det, fuck him sager jag !!

ajja maste dra PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0