lady in the blogg

hey babe, yess its me!

haha jooda, lite humor ska man val ha kvar. MEr uppdaterad an som jag skriver nu kommer jag inte kunna gora. Tİden racker helt enkelt inte till. Drog mej fran poolen , enkomt for att komma hit och skriva ınlagget. Kann er speciella. Vet inte senast jag skrev men mycket har val inte hant. Var pa battur igar men det var en dalıg dag, klirrade bara 3 pax. Hade som mal att ta minst 10-15 st sa det sog men men, battre tur nasta gang. Jag och karin har sjukt mkt att lara oss, det marker jag val. Ibland far murren och alex folk som vi redan har utnamt till dott lopp liksom, jag fattar inte. haha fast dom har hallit pa med detta sen 13 ars alder sa dom har en del ar till godo.

For er som inte vet sa svarar jag inte pa ngt sms elr natt pga att jag har ett turkıskt nummer. Nr: 009005425264482. Ar det nagon som vill nogot ar det detta nummer man ska ringa eller sms till. Och det funkar helt okej. Just for att man snackar med jobbarkollegor sa pass mkt, blir det sjukt dyrt om man ska ha svenskt nummer.

Varmen ar enorm men jag anar att det kommer bli varre. MEn hittills stors jag inte riktigt,man har anda vant sig. Sen solar vi ju inte varje dag. Det var forsta gangen pa 5 dagar nu och da solade jag bara ca 40 min kanske, nada mas. MAn ha ju som annat som ska goras. Haha ett maste som maste goras ar tvatta. Jag vet vi ar ackliga men vi har inte tvattat sen vi akte.. HAHA men ımorgon ska vi till ett tvattstalle dar vi ska lamna in en del av kladerna och resternade dagen efter.

Vi ha faktıskt fatt en inneboende, en dansk tjej. Trevlig och snall hon ska stanna ngr dagar, sen kommer ju syrran!!! det blir fullt hus for var del. Sen ar planerna hem inte bestamda heller. Vi tanker eventuellt stanna lite langre, vem vet. Beror pa om jobbet gar bra.

Joojojo, dags att ta mej hem for ja lova karin att vi ska och ragga upp ngr kunder till ikv. Vi traffa ngr svenskar ı man och ska se om dom ska komma ikvall.

Pusss och kramisar pa er alla! hoppas den underbara svenska sommaren som jag saknar har kommit.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Sara!

Hoppas allt är ok,har inte veta om din blogg förrän idag. Har cyklat runt Nydala,skönt väder.

Ta vara på dig,sköt om dig.

Kram/Farmor

2009-07-15 @ 18:15:12
Postat av: moster

Hej sara!

jag har läst dina bloggar och det verkar vara fullt upp. Alla hälsar från Tavelsjö, Jonas säger att du ska vara försiktig så du inte råkar illa ut. Jag är också lite orolig, var försiktig så ingen lurar dig. Vädret är toppen just nu

vi har badat med hundarna och grillat. Jag ringer i morgon och kollar om du är hemma.



Massor med kramar från moster

2009-07-19 @ 12:47:43
Postat av: stina

Hej tjejjer! Ta vara på varandra därnere. Jag vet att ni är duktiga på att göra det. Hoppas jobbet börjar flyta på bättre.

Ska fylla på telefonen, Karin.

Massa kramar till er båda Stina.

HÄlsa till Apollo lisa.

2009-07-20 @ 19:19:45
Postat av: jf

vad kostar det att ringa??

2009-07-21 @ 02:26:58
URL: http://frissie.blogg.se/
Postat av: Nadia

Karin, har du också fixat ett turkiskt nummer? Börjar ju närma sig avresa för mig med :D Sen är det så att Jocke inte hittar tatuerings skissen, var har du lagt den? :) Vi ses snart! :D / Nadia

2009-07-22 @ 16:41:10
Postat av: josefin

kan du inte lägga in lite bilder antingen här eller på bilddagboken? vill se hur du har det ju ;) vill se bild på murre också!

2009-07-30 @ 20:44:42
URL: http://frissie.blogg.se/
Postat av: josefin

försökte ringa dig nyss! men kom inte fram, lät bara upptaget! testar ringa dig imorgon... pusss

2009-08-09 @ 22:31:34
Postat av: josefin

har fan inte råd... i need all money for the stockholm. de kostar ju freaking 40spänn/min o ringa dig :( inte fair at allll

2009-08-16 @ 20:36:13
Postat av: Beatrice

Vill bara tacka så mycket för att ni raggade oss som kunder, hade missat så himla mycket underbart skojigt annars! :)

2009-09-27 @ 19:25:01
URL: http://beatricejo.blogg.se/
Postat av: Bea

Vill bara tacka så mycket för att ni raggade oss som kunder, hade missat så himla mycket underbart skojigt annars! :)

2009-09-27 @ 19:25:55
URL: http://beatricejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0