mayday mayday..

..dagarna blir allt varmare och vi svettas som grisar. Jobbet funkar det bra, men just nu lite trakıgt. Inget hander eftersom de mesta ar vid stranden nu medan vi ar pa restaurangen och dricker vatten for vi kan inte svalka var kropp med havet. Vi dra pa nagon battur snart, det skulle va skont att komma ut till havs, fa kanna vınden plus att det oftast ar lattre att ragga kunder dar pa baten lıksom.

Igar fıck jag ett gladjane besked, min syrra kommer den 22/7. Alltsa om en vecka!!!!!!!:D:D det ska blı hur kul som helst att traffa henne. JAg langtar verkligen. Sa det blir folk i var lagenhet i en manads tid. Forst syrran sen hanna men det ar kul med lite folk.

Nu ska ja va social med karin, vet inte vad som hande med att vi skulle skriva tıllsammans. Hon var taggad men inte nu tydligen. Men men, jag lovar er mina vanner, jag ska halla er uppdaterade med nyheter. Tyvarr ar livet ganska desamma men det ar spannande grejer som hande visst. SOm jag kanske har namnt forut, man far se turkiet ur en helt annan synvinkel. Det ar inte bara bada,sol behova tanka vart man ska ata och sen ut lıksom. Just for man lever har. Okej, vi har varıt har inte ens 3 veckor an men det har anda varit sa pass intesivt att man fa se baksidorna.

Igar var tanken att vi skulle dra ner till hamnen men det blev inte av. Sen vi broja jobba blir man sa trott och efter man ha slutat vill man natsan bara hem och sova. Om ngn tar en sista mınuten ner, hor av er till mej. JAg kan hooka upp er med bra restauranger, bra barer samt batturer och beachpartyn. Sammanfattat, jag vet vilka stallen som ar brta och inte, dar det ar drag och dar folk vill ga och festa. Mee know!;)

SKa inte dra ut pa ınlagget mer

puss

Kommentarer
Postat av: josefin

HALLÅ, JAG SKICKAR SMS HELA TIDEN MEN DU SVARAR ALDRIG!!!!!!!!!!! :'( SAKNAR DIG DIN GRIS!!

2009-07-14 @ 21:23:49
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0