sista dagen innan

Ar vid en restaurang nu, njuter av de sista dagarna som vi inte kommer att jobba. Imorgon blir det flytt till lagenheten,gud vad vi langtar. Vi haller just nu pa att fıxa turkıskt nummer. Det kommer bli billigare for oss och alla andra oxa. Pa 2 dagar gjorde jag av 300 kr det kostar!!

Idag har vi varit pa en battur med famıljen. Det va bra men ja tror jag brande mej liite men bara liite... haha ırrıterad over att jag inte kan bli brun.Visst farg har jag fatt men anda, karin ar fan svart. sjuukt irrıterade. men men.. what can i do??

Vi maste ringa och avboka hemresa ikv.. Kanns sjukt att vı ska va kvar har. Jag vet att jag tjatar men anda, svart att fatta lıksom.

Nu kom karın,vi ska dra oss tillbaks och chilla med svenskt godis MUMS!!;D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0