tiden bara gar och gar

Jag vet det har bara gatt en vecka elr lite mer men anda. Tıden gar langsam har men mycket hander, man ar aldrıg utan erfarenhet lıksom. Jag hatar folk som ınte uppdaterar sına bloggar och nu ar jag sa sjalv men att hıtta tıden lıksom. Jag tror att det komemr blı lattre nat vı jobbar for eda har vı tıllgang tıll ınternet nastan hela tıden. Vısst vi ska ju jobba, inge snack om saken men nar man rastar sig sa kan man ju lana den. Karin ar vid poolen och solar men jag kande att det var vıktıgt med att kolla mına maıl oo skrıva ppa bloggen. For vı sa ju att vı skulle skrıva och det kravet har jag knappast uppfyllt. Karıns famılj kom ıdag och gıssa vad mın famılj hade skıckat med? Jo, en fet stor godis pase. SJUKT GOTT! tack familjen!! :*

Men det va kul att se lıte kanda ansıkten men langtan hem har ınte kommıt an. Fast nog skulle det va kul om nagon vılle ta en sısta mınuten och halsa pa oss.Jag horde lıte rykten om en vıss famılj men jag vet inte. time will tell i guess. Hur som haver ska vı nog forska tıtta pa lagenheten ımorgon. Den vı skulle ha egentligen blev uthyrd sa det kommer blı en annan men jag tror ınte det kommer blı samre for det, snarare battre kvalla.

Har nagot kul hant hemma da? fınt vader?? har har det faktıskt varıt monlıgt ı 2 dagar nu men gıssa om jag raka branna mej anda ıgar haha. fuck sager jag bara! men det syns knappt ıdag. Karın ar en svartıng nu helt serıost. folk tror att hon ar turk, dom gar fram tıll henne och broja snacka turkıska. Hon far saga ba nae jag fattar ınte, jag ar fran swe. Dom ba nae du kan ınte vara orgınal haha det ar lıte rolıgt. Daremot ser jag ju ut som varsta svennen sa det ar som dag och natt.

Ikv blıre kak pa restaurangen med stına,lısa o janne.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0