1 dag i skolan

JAdå, då är det en dag kvar. Imorrn ska vi klä vagnen i håkmark hos emil, en i klassen. Sen blire väl fika elr nått! Idag va rättt chill samt att ja blir bättre, så jag är glad =D nu får det hålla i sig till studenten och efter. Fick nöjet att träffa både mandis och frisse idag, lite snack med både gjorde mej gott. MAn blir så glad när man är med dom. På något vis svänger alltid mitt humör till det bättre när de är i  närheten.

Fick låna ett par skor av tuss idag som jag ska ha på skolavslutningskvällen, ett par röda! ååh så fina, de kommer passa till den svarta klänningen. Har köpt en svart spetsklänning från gina till kvällen. Jag vet, billig variant men orkade inte slänga ut massa pengar. Samt att den kan man ju använd mer än bara en gång.

Sitter och lyssnar på en peppar låt "now we are free" Oh my god,yes we are. SOON!

SOlen skiner, me loove:D
natti natti på er

Kommentarer
Postat av: JF

Kärlek till röda skor och chilla med dig in thaa grass today ;)

2009-06-09 @ 01:14:37
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0