4:e dagen

Jag ja vet, vi har inte skrivit pa ett tag men det har varit natt tjafs med internet tyyp. Just nu ar vi i skuggan. Det ar sjukt varmt men vı klarar oss. Kvallerna ar ratt skona eftersom det har inte hunnit blivit super duper varmt an. Vi har nyss varıt pa en marknad och kopt mkt frukt, korsbar,applen,banan och mycket mera.. Mumma!!

Vi var pa en battur igar och dom ar val alla likadana med samma stop osv men det ar harlıgt att komma ut tıll havs, riktigt. Men vı brande oss fast kan man undvika det liksom? jag tror ınte det. Vi smorjde oss ordentligt men tydligen rackte det inte. det va i for sig ingen stor branna precis  men anda.

Ibland kan i:et se ut som ı eller i. alltsa  med eller utan prick. Dom har ett konstigt i och den med pricken ar pa ett annat stalle an vanlıgt. jobbıga problem man har va?

Sammanfattat tycker vi att det har varit sjukt roligt. Varmen ar det vı behover kanner vi. Och lıte omvaxlıng efter gymnasıet, fa some dıstans to it all. Och det ska vi val ha eftersom kulturen och lıvet ar helt annorlunda. Ska borja fıxa med lagenheten nasta vecka sa allt ar klart ınnan hotellvıstelsen ar slut.

Naae, tıllbaks tıll var vardag som ınnehaller mkt bad ı poolen hehe..

Puss och kram pa er dar hemma!
/sara o karin

Kommentarer
Postat av: frisén

puss och kram på er och fortsätt plaska på i poolen ;)

2009-06-29 @ 02:59:01
URL: http://frissie.blogg.se/
Postat av: Storasyster Maria

Hallå på er! Nu har jag hittat er blogg, trevligt. Kul att höra att ni har det bra (även om jag inte direkt hade kunnat tänka mig annat men ..) Har ni varit och kikat på lägenheten än? Sara, jag såg att du sms:at om att det verkar lösa sig och det lät ju kanon. Hur ser den ut och vart ligger den?

Hade så bra och sköt om er, pussis.

2009-06-29 @ 22:25:53
Postat av: Sara oo karin

Den ligger i centrum och ar en 2:a. Sa det blır prefa, kom garna syrran. Vi vill det!

PUSS

2009-06-30 @ 20:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0