dagen efter.

Det känns inte som man har gått ut skolan. Jag referera denna tid som sommarlov ändå, och pratar om min klass. Inte om min förra klass. Insane att det är slut. KAn inte fatta det.

Igår hade ja en väldigt trevlig dag. JAg var med amanda på dagen och sen var med robin, frisse, måns, filip och pontus och grilla på kvällen. Filosofi är nog kvällens ord. Vi prata om allt och inget, fast jäklarns vad övernaturligt skämmer mej. Och omgivningen gjorde det inte bättre heller haha. Nu vill ja ut på lör men jobbar kväll, hoppas ja kan byta bort det med någon villig själ. Såå någon intresserad??

IDag jobbar jag 15.30-19 tror ja ska åka vid halv 2 snåret, måste förbi banken och sätta in lite pengar från studenten;D Idag är det den 12 juni - bara 12 dagar kvar !! heeeelt sjuukt asså. Satan vad jag längtar, samtidigt känner jag redan saknad för mina kompisar. Men jag är ju inte borta för alltid. Sen åker sofia :( :( åh, alla sticker. känns jobbigt. Kommer att sakna henne så sjukt mkt, ord kan inte beskriva. Det känns som redan nu splittras man. Jobbigt känsla.

MEN.. det roliga börjar ju nu oxå. Nu vill ja resa och jobba ihop pengar. JAg ska se om man kan kanske studera utomlands eller bara bo utomlands. JA, alla som känner mej vet vart jag vill åka. Någon som vill hänga på?

Jag är rastlös, men varför vet jag inte? kanske resfebern börja komma, vem vet.

herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0