Dagen innan.

1 DAG KVAR. SHIT, INTE ENS DET.
Och vad ska jag göra?
Joo, jobbar till 22 och imorgon ska jag upp kl 04.30. Jag fattar inte hur jag ska klarar det.  Denna ständiga sömn som behövs. Jag ha knappast sovit bra senaste månaden. Stängt länge och gått upp tidigt av olika anledningar. Och studentdagen blir det inte mycket sömn heller. MEn men, bättre uppleva än sova bort tiden haha.

Idag pyntade vi vagnen, whoho! kan inte fatta att vi tar studenten imorrn. Aja efter det kom jag hem och mamma tjata lite på mej, inte mycket men så pass att trötta jag inte orka höra det. Har nu sovit, somna vid tre och sov till fem kanske, lite mindre. Nu känner jag mej utvilad och med pannkakor i magen känns världen lättare att tackla.

Nu blir det  lyssna på some music innan jobbet, 18.45

tjjhee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0