haha konstiga jag

Asåå idag på jobbet.. Jag var helt borta!

Jag hade nästan precis börjat jobba och så kom det en kund,
ja ba 'hej, det är sara' han svara ba 'hej sara'. HAHAHA, asså jag vet inte vad jag tänkte på. danne som va bredvid mej börja as garva och jag ba 'neej jag mena, vad vill ni beställa?' Sen småskratta gästen lite grann oxå.. MEn jag vet inte vad jag tänkte på, HAH!! sen for danne runt och sa det till varje person,haha det gjorde inte pinsamheten bättre =P

Det va sjukt konstigt för nästan samtidigt hade min telefon ringt. Jag hade på ljudlös så jag hade inte märkt det men såg det efteråt. Men aaa mmm.. strange!

Sa så konstiga kommentarer och jaa, jag var allmänt konstig.. haha.. sätt. Fast det var fanny oxå! och lite ander=P haha vi va lite konstiga alla tre.

-----

HAha men kanske är jag i ett nötskal vad vet jag,, jag kanske är så pass konstig hela tiden. Röstade idag, valde miljöpArtiet. Och jag hoppas alla röstade. Fredde på jobbet sa att han inte hade tänkt rösta, jag blev lite sur. Och tvingade han. Så ja hoppades att han nu gjorde det. JAg tycker att vi som medborgare är skyldiga att rösta fram dom ska leda vårt land på internationell nivå. SÅ jag vill se ett högt deltagande imorrn i tidningen.

FATTA, TRE DAGAR KVAR ?!?!?!?!?! FATTTAAAAAAAA ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?

heeeeeeeeeelt sjuuukt !!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0