HALKBANAN och naglar

IDag klirade jag halkbanan!:D JAg var hur nervöst som helst. Jag bokade privat oxå vilket gjorde att ja av tvungen att göra en test före för att se om jag var tillräckligt bra. ååh gud så nervöst det var. Av alla 5 var det bara jag och en annan kille som klarade det. Sen har jag gjort naglar idag, gelnaglar. Fy vad det brände men vilket resultat, jag vill inte stå i kök nu!! Det tar ca 2 timmar att göra naglarna och sen kan man ju dekorera dom vilket jag gjorde. JAg la en ängel och 2 stenar som är rosa. Ängeln på högra tummen och stenarna på vänstra ringfingret. Det blev jättefint men jag är lite ovan dock haha. JAg måste va ärlig, jag är sjukt glad att jag inte for på balen. DEt kände jag idag. Jag skulle inte h orkat fixat till allting och de pengar jag har lägger jag på något viktigare och mer roligare. MEn jag hoppas att dom som gick själklart hade sjukt skojj vilket jag tror att dom hade.

Sen cykla jag till karin för middag med henne, didi och vamon vilket va skoj! VI åt och snackade, firade didis födelsedag. Jag ska ge henne ne blomma på lör, då det är hennes riktigt födelsedag. Nu väntar ja bara på att sex and the city ska börja.

Åhh imorgon blir hur kul som helst juh, elr hur frissen?;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

vill se naglarna!! visning ikv?

2009-06-05 @ 10:04:29
URL: http://amceli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0