"här kommer pippi långstrump tjolahopp.."

Att vara sjuk är inte kul. Jag är sjukt stressad med körkortet men kan inte göra något åt det. Jag kan inte vara produktiv överhuvudtaget och det gör mej GALEN. Imorrn har jag en viktigt sak så då då får jag vara lite produktiv ialf. Skulle egentligen va hos karin på kvällen men vi får väl se hur det går. Jag måste bli frisk först. Jag hade hoppats hinna se röda mattan, se alla klänningar men jag ska göra mina naglar så det kommer jag att missa :( skulle ändå velat sett alla kompisars klänningar och hejjat på dom. men men, vad får jag ist? Joo, fiina fina naglar! Har försökt logga in på mctime.se i serisöt tio min, jag kan inte komma fram till hemsidan. Det står att det är något fel så jag inte kan göra det. Men jag fattar nada..

Jag hade tänkt se pippi men ångrade mej, skulle bara längta sjukt mkt efter sommaren. Kan inte fatta att jag tar studenten om en vecka exakt. Är det sant? asså man får den konstigaste känslan ever när jag tänker på det. Vet inte varför men jag får bara en pirrande känsla. Ingen sorglig känsla, är det fel? Jag hoppas då inte det ialf. Dock tror jag till hösten att man kommer att sakna det. Att träffa kompisar varje dag, att bara få umgås. För mej blir det jobb och typ inge mer. JO, innebandy såklart! fast jag kommer har problem med jobbet eftersom mcd är så konstiga tider, mycket kvällar och så. Inte som ett 07-16 jobb precis!

Ajja, nu ska ja sluta tänka så långt in i framtiden. Det jag nu ska fokusera på är studenten, se om jag mösjligtvis kan ta körkortet innan, annars blir det ett projekt när jag kommer hem. Men det känns oxå rätt surt. Ringde idag för att kolla om nya uppkörningstider hade kommit upp. Min lärare sa att det måste bara komma upp. Näee då är det närmaste sista veckan i juli. FYY FAN! Men båda risk ettan och tvåan räcker ju 2 år så då borde jag kunna boka när jag kommer hem i sånt fall. Just nu är min lärare ledig denna vecka så kommer det nya tider hinner ju andra lärare ta dessa åt sina egna elever. Men så är det väl, vad kan jag göra? I detta ögonblick kom jag på en sak som jag hädanefter ska känna. Får jag en uppkörningstid innan jag åker var det meningen. Annars var det inte meningen att jag skulle ta körkortet innan jag åkte. That's as simple as it can get.

Sen när jag kom på att det är bara 21 dagar innan jag åker och jag blir bara helt. AAAAAAAHHHHAAHHH!! Längtar så sjukt mkt. Om ni undrar så kommer jag att fortsätta blogga från turkiet men det blir lite mer svårläst eftersom det finns inga å,ä,ö :P Fast jag antar att varje dag kommer bli såhär."Idag vaknade vi vid 9 snåret åt frukost, smörjde in oss och tog oss ner till stranden. Där  var vi nästan hela dagen och sen gick vi tillbaka för att duscha och ta det lugnt..."  Kvällen kan ju se annorlunda ut, antingen chilla man hemma eller så går man ut, det bestämmer man då men som sagt, det blir nog samma visa nästan varje dag. Eller det blir ju skillnad när våra kompisar kommer och hälsar på. Jag lovar och svär att jag ska försöka skriva roliga inlägg även fast varje dag är näst intill desamma. Fast jag kan ju egentligen aldrig veta eftersom jag inte är där än. MEN SNART!! hihi..

ska se om mctime funkar igen, jag blir rå sur om det inte funkar!

kkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0