idag

har jag sjukanmält mej från jobbet. trodde att de skulle bli bättre med tabletterna men noop. Inte ett smack. Idag blev jag trots min sjuka, tvingad till stan för att bla växla pengar inför resan men det blev bara en snabbis. Fast jag gjorde något ovanligt, konstig men efteråt kändes helt underbart. HAh jag kan då säga att jag va nervös innan men det gick rätt okej, visst ont gjorde det men en underbar känsla efteråt. Mer tänker jag inte säga men ni få som kanske får veta hemligheten, jaa, ni är lyckligt lottade. ´Det kan jag då säga!

Det sjukaste va på morgonen, jag hade ingen röst. JAg rignde mamma och jag väste fram mitt namn hon ba"vem?" Så ja fick säga igen. När jag hade tränat rösten lite ringde jag jobbet så de skulle höra vad jag sa. Jag låter helt konstig. Men det värsta med det hela är att jag inte orkar något. Som man har extrem träningsvärk i HELA kroppen, så kändes det när jag gick på stan de få minuterna. När pengarsaken och apoteket var avklarat tog jag första bästa bussen hem för att sova. Sov till 4, åt middag halv 5 och sov tills nu. Nu vill ja bara sova hela tiden och det är helt annan än förut. Då kunde jag ju inte sova överhuvudtaget. Jag gick o lade mej 4 och vakna vid 8 typ.. heelt crazy!

Nu blir jag lämnad ensam hemma tills imorgon då jag och soffan åker med wikströms ner till stugan där min familj redan är. Så det bli väl sova hela kvällen antar jag..    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0