it's raining men hallelujah

Okej kanske inte män men vatten och det är väl nästan samma sak? De kommer i mängden och har lätt att åka bort. HAHA nääeedå! Fatta, 9 dagar innan dagen D! INSANE DUDE. Sorgsen är jag oxå, alla mina vänner jag lämnar men jag tänker såhär. Jag ska bara bort i 3 mån, sen är jag tillbaka för hela året. Och vad är 3 mån i sitt liv? Alltså, jag väljer att tänka det positiva istället för det negativa. Jag kommer ha så sjukt roligt där att det finns inte. Kompisar kommer att komma och hälsa på oss så helt utan SWE blir vi inte. I alanya är det rätt många skandinavier för den delen.

Jag ger allt när jag väl gör det. och denna gång är inget undantag, FY FAN VA ROLIGT DET SKA BLI! Jag ångrar verkligen inte att ja ha bokat.

Och nu ska jag och mamsen åka och köpa lite nudlar inför turkiet.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0