Kvällen med frisse

Hur kul har man inte då? ev ska vi spela brännboll med ddet va inte  många som var peppade på det. Så nu sitter vi här och chillar. Hon håller på att bli sjuk :-( Men vi as garvade för en grymt tråkig sak egentligen men det va skit kul. Satt i tele samtidigt och robin ba 'är dom höga?' HAH, det va så sjukt roligt. Jag fick ont i magen och jag grät, SÅ roligt var det.

Lyssnar på mina kära boys white snake. SKit braa..

Jobbade till 8, skulle egentligen sluta 7 men det va så mkt folk. Jag blev nästan irriterad med vad ska man göra? gick på fulla brickor från när ja börja till nästan tills ja sluta. Sen ville ja skvätta vatten på fredde men det fick ja inte, undrar om ja ska dra förbi imorgon och göra det hmm.. SO be aware!!!

Fatta 12 dagar tills jag åker!!! HELT INSANE.

puss på er

Kommentarer
Postat av: jf

:( :( don't leave me hun'

2009-06-13 @ 02:03:44
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0