Midsommarhelgen

blev sjukhelgen. Jag mådde skit på fredagen men sen dess har jag känt mej bättre dock mera täppt i näsan och hosta men energin har kommit tillbaka. lite grann ialf. Det blev 11 pers i vår stuga fast vi trodde att vi skulle bli 8. Syrran,vickan och ante kom med. Sen resterande av våra familjer plus sofia. Det va kul men svårt att vara så positiv och glad när man är sjuk. Då vill man mest bara ligga ner och inte göra något alls. Helgen var dock väldigt kul  och det var första och sista gången jag kommer va i stugan denna sommar så det kändes viktigt att jag for dit.

Jag ska försöka hinna lägga ut någon bild ialf.. men vi tog mestadels med soffans kamera elr ialf dom fina bilderna så jag skulle vilja ha dom ist..

När jag kom hem stack jag direkt till amanda och nu blir det packning samt lite grillning på kvällen, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0