Sjukt uttråkad.

Ord kan inte beskriva, jag vill/måste göra något. Jag ha försökt skriva packlista men det ha inte funkat. Frisse är sjuk och kan inte snacka oo ja tycker synd om henne. Jag lyssna på music men det hjälper inte mej. Ja är fortfarande lika rastlös, jaa det är nog mer rätt. Rastlös. Sen skolan slutade ha ja haft denna känsla, jag vill bara göra något. Och det ha ja gjort men nu, när vädret rent ut sagt suger och alla kompisar är lata.. MUPP! Jag vet egentligen inte varför jag har denna känslan men den går inte att bli av med. Umgås med familjen vill jag inte heller trots mina stora kärlek till dom.

Idag fick ja en mobbe. Från ica 199:- en gammal nokia men helt fungerande när jag åker. Den va rätt charmig men den ser verkligen gammal ut fast den är ny=p
((Jag VILL JAG ViLL JAG VILL! =?? undra det ni!))

Nu sms jag med en kompis okej, dte funkar oxå men ändå. Nja ska nog slå på tv, fick ett hett tips om 2 and ½ men!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0