smitto-unge

Nä nu är jag sjuk igen. Vad är problemet med mej? och idag har jag hostat, haft feber, ont i halsen och huvudvärk. ALLT PÅ EN GÅNG! snyft :( och jag som åker snart.

Nog om mej. IDag är det amandas dag! =D en till 18åring i gänget som kan gå på kroger och göra barnförbjudna saker. Vi gjorde en jättefin tårta åt henne men som vanligt, har jag inte hunnit satt in några bilder i dator men men.. Den var av marängbotten, vaniljsås blandat med daimkulor och hallon. Sen skrev vi "bakad med love, amanda 18" Det va rätt gulligt och skulle ha synts tydligare om inte carro fick en dum idé att stö på strössel över hela tårtan så texten blev osynlig i princip. Vi alla tyckte den var god, den lockade även myror o andra olika kryp så omtyckt var tårtan.

Sjukan blev inte bättre och jag va lite osocial med tjejerna och simon så det va bra att ja tog mej hem. JA och brorsan såg på the return of the king men somnade efter 30 min kanske och sov till det var 45 min kvar =P Den filmen är bra!

Sen åt ja lite mat och tog mej till amanda för lite jordgubbar och hallon med glass, mumma!
Nu är ja hemma och måste sova, vill sova MEN är självklart inte trött. Vanliga jag.

juste, smitto-ungen är frisse. Lite sur är jag allt på dej ! hahah ;*

Kommentarer
Postat av: jf

förlåt gummsan! :*

2009-06-18 @ 15:30:18
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0