Spysjukan

har typ kommit till mej. Spydde fyra gånger under dagen men efter det har ja inte spytt mer. Jag har mått illa hela dagen och idag var ja hos frissan på vid elva. Det var inte roligt. Jag försökte fokusera så jag inte skulle spy. Och jag lockade håret så jag kunde inte ställa in det eftersom alla andra datum före resan var upptagna. SÅ jag fick, illamående och nyss spytt, ta mej via buss. Där mådde jag inte bättre heller!:S

Näe så det blir hemma imorgon oxå, fyy faan! så nära inpå skolavslutningen oxå!!!! imorrn är det 1 vecka kvar, 7 DAGAR!! FATTAR NI?!?!?!?!

OOoherregud, nu måste sleepa lite grann fast ha ju som sagt egentligen sovit hela dagen men.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0