The big day

IDag är dagen kommen. Nu börjar resan, planet går 21.30 på kvällen. Jag är inte bara lite rastlös just nu, samt lite orolig. Karin ska till tandläkare akut men förhoppningsvis blir det inga problem. Jag tror det var något med ilningar elr dyliknande. hoppas hon får nån dundermedicin av tandläkaren så hon inte har ont i turkiet. Det vore riktigt tråkigt för båda men mestadels för henne antar jag.

Kom just hem efter en tur i skogen med hunden där jag bokstavligen blev attackerad av myggor. JAg var tvungen att springa ett tag för att dom inte skulle ta mej. För någon åskådare såg jag nog rätt galen ut haha. Att springa gjorde min hosta ännu värre och jag hade inte hunnit tagit astmamedicinen än heller.. med en kombination av dålig kondis. inte bra. MEn vaddå? jag sprang ju för mitt liv, annars hade dom ätit upp mej, jag lovar!

MEn åh, kan inte bara klockan slå.. tiden går så långsamt nu. En sak som jag är stressad över är att jag inte har hunnit gett igen tuss skorna. Så AMANDA när du ser detta kom förbi mej och ta med dom till jobbet. Det är bara att lägga dom i henne skåp.

åh lyssnar på "Känn en doft av kärleken". LEjonkungen är helt klart min favvofilm delat med "Trollkaren från oz". Jag tror helt seriöst att jag ska önska mej lejonkungen på dvd till julen HAHA.. himlarns vad barnslig man är men ändå, it's still my favourite!


nu ska jag skriva på klotterplanket på jobbet, måste ju göra några avundsjuka haha fy vad elak jag är. Men måste erkänna, lite roligt är det också.

Kommentarer
Postat av: Amanda

nooo säg inte sådär när jag inte sett det!!är dom fort inte tillbaka lämnade?

2009-06-29 @ 23:20:03
URL: http://amceli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0