tomtebo tomtar..

Igår blev dagen händelserik. JAg hade en redovisning på spanskan och cykla vid halv 1 för att ha risk ettan. Efter det tog jag mej till stan och träffa empa :) Jag tog mej hem för att duscha, äta och sen ta mej till frisse för lite "förfest", snarare snack. Vi väntade på amanda som kom vid halv 9 tog bussen någon timma efter till tomtebo, där robin hade en liten födelsesak och det va rätt trevligt. Det va mest umedalare vilket va roligt att träffa alla igen och snacka igenom gamla minnen. Efter det var målet corona eftersom det kostade 20 kr att gå in och halva priset på drinkar typ.. men så långt hann vi inte. Vid ålidhem blev det händelserikt och jag blev inofficiellt spårletare, nästan som pippi fast hon letar efter saker ist för människor.

MAndis snälla syrra kom och hämtade oss så vi tog oss hem till värme. Var uppe hela natten till halv 9 då jag traskade hem.

Ska jobba ikväll och trött som fan! jag ha inte sovit något alls typ, bara när jag slumra till mellan filmerna.

Ajja, nu äre mat innan jobbet.

tjoooho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0