Åter hemma

HAr kommit hem från jobbet nu, vilken stängning! Det kom folk hela tiden. Middagsrushen var helt crazy oxå, kom som bara från ingenstans.. Träningsvärken hjälpte inte precis. Vanligtvis för de som inte vet brukar man vara klar runt elva, vi va klar halv ett.. Ja skulle stänga kassa men blev omflyttad till stängning av kök pga sjukdom, det va inte kul. Jag gillar inte att stänga kök, vet inte varför. Kanske för att det är så småsaker hela tiden som man glömmer bort. Nu försökte jag skura ordentligt så ja hoppas den som öppnar är nöjd.

Hade projekt-redovisning för klassen samt 2:orna, hade inte tränat något inför det men vaddå? Man skulle som bara säga vad man hade gjort, hur det hade gått till och lite tips till nästa års 3:or. Så något speciellt var det väl inte. Efterskolan tog jag mej en tur till  vickan och fick skjuts till jobbet eftersom hon började 4 och ja börja halv 5. Måste säga att idag stod vickan i kök för första gången och hon va jätteduktig!

Nu måste jag sussa, ska upp imorgonbitti och bada hunden innan familjen (utom mej), åker iväg till stugan :(

Har körlektion och jobb. Tyvärr måste man prioritera, även om man hellre vill till stugan!

natti natti,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0