bitterfittan??

Jag kom precis hem från jobbet och har konstaterat en sak. Under de här 4 dagarna då jag stänger kommer jag bli bitter, förhoppningsvis inte som bitterfittan. Kände att det kom lite idag, fast jag tror zittra smittade av sin till mej men ändå=P Vad är felet med folk? Egentligen?? I lose my mind alltså. Jag känner att JAg blir som lite sur på vissa människor. Det är tur att man stänger med så bra folk, annars vet jag inte vad!

Dagen blev hektiskt, mer än vad jag trodde. Först så hade jag ett prov på morgonen, min enda lektion. Sen traska jag iväg till stan för att fixa med lönen. Gick då på nordea, där en satkärring (jaa, det kallar jag henne), som trängde sig före mej i kön och sa till mej "Jaa nu är det MIN tur" och sprang fram till disken. Vad är respekten för dina medmänniskor liksom? Jag ba "Jaha" orkade inte tjafsa och väntade snällt på att en annan disk skulle bli ledig. När det va min tur sa banktjejen att ja va tvungen att gå till swedbank för att få lönen. Attans tänkte jag men okej då! Så när jag kom dit; Såå sjukt med folk asså. Jag satt i typ 50 min och väntade på min tur. Ändå var jag där tidigt runt halv 11. MEn hur som haver var jag klar någon timma efter med lönen insatt på kontot. Cykla till min kära farmor som var ute och svansade på stan. Jag hade köpt lite youghurt. MAn måste ju fira när man fått lön;) Åt det och sen kom hon hem och vi umgicks ett tag innan jag cykla ner till körskolan. Där blev det stressigt. Jag skulle sluta halv 2 och börja jobbet kl 2. När vi var klara och hade snackat klart var klockan 13.46 !! ofta jag skulle hinna till jobbet på så kort tid. RIngde danne och berätta läget, ringde sen farmor som fick skjutsa mej och papsen fick hämta cykeln. MEn kom typ 10 min sent kanske.. himla länge vare inte.

Stängning, jaa.. jag ha ju som sagt vad jag tycker vilket säger väl hur det gick. Fast det går helt okej, när jag ta på mej mina hörlurar och slår på musik. Vare sig det är sweet suger, we made you eller a drop in the ocean så är det fortfarande en värld som man blir glad i. Däremot kanske det inte gynnar min omgivning för jag har en tendens att sjunga med, eller rappa om det är så.. HAhha zittra ha fått stått ut med mej i två dagar nu. Imorrn och på fre blir det väl att terra maria och tuss... be aware mohah! nääedå;))

Natti natti (L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0