En stor dag, en eh.. jobbig dag,

Jaa, det har det verkligen varit. Två redovisningar och en spanska prov. Fast jag gjorde inte spanska men det blir fredagens äventyr jippi(not). Svenskaredovisningen var helt ok, det va inge betyg grundande men sh, shit!! Det gick grymt dåligt och det kändes som monkan blev skit sur! Fan vad hon gnäller alltså, måste vara den gnälligaste lärare jag någonsin haft. Jajja, skit i det. Ialf så slutade jag kvart i 4. JAg var väldigt osäker om jag började fyra eller inte så jag raceade upp till jobbet från skolan på 10 min. Det var sjukt jobbigt! Mina ben var helt slut efteråt. När jag kom in sa zittra att ja började halv åsså hade jag kommit prick 4:S Men så va inte fallet, när han tittade på schemat så skulle ja börja kvart över. Då hade jag sluppit stressa så mkt som jag gjorde men det gav mej några minuter att äta lite mat.

Mitt pass var slut halv 9 fast eftersom stefan hade gjort illa axeln så ville dom att jag skulle stänga så jag sa okej. HAn hade verkligen ont. Jag fattar inte ens att han kunde jobba. Så imorrn ör det 14-23 pass för mej ist för stefan. Jobbigt men min tanke är pengar,pengar! Det suraste är att jag hade tänkt gå på grundlektion på trafikskolan. Jag tror att det skulle behövas för mej men men.. Får läsa igenom det noga i boken. Ett mål som ska vara klart innan veckans slut är att jag ska ha gjort att tester på datorn. Alltså teoritesterna för körkortet.

Veckan ser ut som följande: ons- stängning, tors-stängning, fre-stängning lör-white snake, H.E.A.T och umgänge med familjen. Det blir nog mysigt. MEn som ni ser så jobb,jobb, jobb! SKulle egentligen stänga lör oxå men den bytte jag bort med tim. Det var ett långt pass oxå 15.30-23. Men det ta ja ju igenom genom att jobba passet imorrn.

Jag ha köpt nya hörlurar. Jag måste fota dom och lägga ut på bilderdagboken.se har inte hunnit det än men=P De ser inte speciella ut men ändå. Gillar dom starkt!

Nu är det bedtime, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0