hard work work..

SKulle egentligen va ledig idag men nej minsann, jobb mellan 11..30-15 i för sig ett rätt skönt pass, hoppas ja få stå i kök. Hade kul igår, såg på patrick 1,5 och jag var den enda som inte hade sett den. Men den vva bra! Ruggigt bra skådespeleri av torkel och skarsgård. Det känns som att de är kära på riktigt. 

Toog ngr bilder, ha tänkt lägga ut de så fort jag ha kommit hem från jobbet. Jag lovade en viss person att ha lite mer bilder på min blogg fast jag har en bdb.. som btw är holdupawhile.bilddagboken.se men där kommer jag inte heller kunna lägga upp förrän jag ha kommit hem från jobbet.

En hemskt sak: MIN MOBIL KAN INTE SKICKA SMS!!!! Det har inte fungerat på 2 dar nu, jag är rädd. Har gratis sms och lite pengar på mobben,, varför ska det hända mej? först slutar mobilen att funka och nu slutar simkortet att funka:( Jag känner att ja är på gränsen till deprimerad. 

Syrran kom föresten hem igår, hon ha varit i sthlm runt en vecka. Hon bara flyr och flänger men skönt att ha henne hemma. Hah inte bara för att de är trevligt men även för att hunden har ngn på dagarna och ja är inte lika bunden att komma hem under lunchrasterna. Lite ego måste man får vara, i varje situation.

Nuu blire köra till jobbet!

kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0