helgen.

Ha haft en hyfsad bra helg!

Som sagt, brännboll på fredagen vilket alltid är kul när man vinner. Sen efter 2 slitna dagar var jag död på lördagen. Tog mej ur sängen vid halv tolv och for ner till stan vid halv 3 snåret och va där några timmar. Kom hem vid 5 tiden och jag va helt slut efter det. Tog det bara lugnt, skulle egentligen springa med elin men vi sket i det. Det regnade och va tråkigt väder. Så hon tog en tur på cykeln till mej och vi såg robinson, hundtricket och avsnitt av sex and the city.

Jag somna vid 2-3 tiden i soffan. Det är faktiskt det skönaste som finns, att somna i soffan. Det är som att tv vaggar en i säng. Jag vet inte men känslan är nästan bättre än att somna i en säng.

Idag jobbade ja 11.45-19.45 .. Kul? -nja men need the money! Sen så for jag och elin ut och sprang så nu känner man sig trött. Ser på en film "låt den rätte komma in". HAndlar om en mobbad tolvårig grabb som träffar en tjej i samma ålder som är vampyr. Den är faktiskt rätt bra hittills. Nyss tog hon ihjäl en snubbe och sörplade i sig blodet.

Nu ska jag fortsätta se filmen men en nogger med mintsmak, mumman!
 herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0