Kanske det ljusnar upp

Jag hoppas att det fixar sej med halkbanan. För er som inte vet så bokade jag halkbanan förra veckan. Den 2:a juni var fullbokad och gissa när nästa datum var?? JOO 10 juni. STUDENTDAGEN!! Vet ni hur sur jag blev. Kände som att det är ändå ganska många som går ut och mestadels kanske det är 90:or och 91:or som försöker ta körkortet. Även om det inte är så, tycker jag fortfarandet att det är ett idiotiskt datum. Jaha, tänkte jag. När är nästa tid då? den 23 juni och jag åker dagen efter och är borta 3 mån, ofta jag kan ha teorin samt uppkörningen dagen efter. Sjjuk surt!!

Så jag tog tag i det själv och ringde halkbanan i hörnefors och berättade om min situation. Kvinnan jag pratade med var hur trevlig som helst. Hon ba: Självklart ska du inte ha halkbanan den 10:e och jag fattar att du vill ta körkortet innan du åker. Men det första hon sa var att den tidigaste hon har är den 6:e augusti. Så det kändes rätt kört! MEN... Då sa hon att hon skulle försöka få in en extragrupp den 4 juni och undra om jag kunde då. JA! blev mitt svar. Hon var dock inte säker eftersom hon måste få klartecken av "grabbarna" som hon sa. JAG HOPPAS, HOPPAS!!

Filmen va faktiskt bra fast lite konstigt slut, särskilt eftersom dom är så pass unga. men men, film är inte verklighet.

Såg att ja jobbade imorrn så träning den dagen är inte möjlig, skit! Det känns som man vill komma så mycket som möjligt för att hänga med. Men lite träning fick jag igår, det är ialf någon tröst. (om man ska vara positiv) =P

Men alla som läser detta, jag ber er; Håll tummarna för att jag kan göra halkbanan den 4:e. Jag får reda på det idag så det är snabbt besked så be för mej direkt ni ser detta! 

kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0