mongolåt

Jag och frissen har haft en mongolåt hela dagen hah! JAg tycker att kvällen kommer blir rolig. Jag, frisse, mandis och vickan ;D supergänget! Ska chilla med en film och bara snacka om ALLT! Frissen håller på att ta bilder då ja sitter som mest koncentrerard vid datorn, inte lyckade om jag säger så. MAndis pandis jobbar till 8 så hon kommer väl vid 9 snåret.

Hon håller på med ngn slags foto av min fula fingrar, stop it! Loove song baby;) u mean well but u make this hard on me.

You see;)

Var på stan med 30 kr. Först med anna då vi var på VARENDA skoaffär. Sen frissen, då vi gick på samma skoraffärer men vi tröttnade ganska snabbt och bestämde att gå till kajen. Var snabbt inne på donken och köpte en muffins, vi tog oss ner till kajen där vid 4 snåret fick träffa 3 killar på 27+ som stötte på oss, trevligt? nej. Fast vi sa nej och då gick de på ngr 92 ist,, särskilt ena. dEt va den ena som stötte mest, stackars 92:orna. Jag och frissen tyckte synd om dom. Men vad skulle vi göra? De frågade om han kunde köpa cigg åt dom och då sa han att han ville bjuda en tjej på en öl om han skulle köpa ciggen. Låter väl som en bra deal men nja, inte med han ialf! Vi kollade på varann med alkolist i tanken. Joo, det måset han vara.. Ialf på god väg. Han snackade om att han hade supt ngn gång i veckan typ tis elr nått..

Det va rätt mkt folk. Det va skönt, vi satt och snacka. Skolade och hade det skönt. Dåå kändes det verkligen som att sommaren är på väg. ÅÅÅH, kom hit nu!!!

Näe, ska va social med frissen.. Vänta på ett call från vickan..

kram

Kommentarer
Postat av: JF

"Hon håller på med ngn slags foto av min fula fingrar" haha! :P bloggnörd pics ju ;)



förresten har du skrivit "skolade" istället för "solade" haha :P du kan inte slita dig från plugget alltså! PLUGGHÄST ;)

2009-05-16 @ 14:42:51
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0