mördarvecka

Jaa då har man en mördarvecka framför sig! PEppar inte.. Haha känner mej lite busig idag, så ni få passa er. Jag kanske gör ngt med er;)

JAg gick upp idag vid 9. 9.35 ringde mobben, jag tänkte vem? jag menar ingen brukar ringa då. Ser jag att det är umeå-vännäs och tar upp det. Frida, hon som ringde ba: vart äru? du har ju körlektion halv 10. FAAN! tänkte jag. Jag är ju hemma så knappast att ja hinner dit... Så fick betala för en körlektion som ja inte hade. Nu när mobil har pajat ha livet oxå det, allt ja ska och tänker gör finns på kalendern. Jag är helt beroende av den och när den inte funka tänkte ja inte att ja hade tid på umeåvännäs. Jag brukar aldrig ha en sån tid heller så det va som så ovanligt på ngt vis.. Ialf, hur irriterad som helst på mig själv!

Skulle hjälpa amanda med en grej men hon svara inte, kanske för hon jobbar jag vet, men hon får väl ringa då hon ha rast elr nått!


kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0