Nobody puts baby in a corner

Alltså, dirty dancing. Det är en klassiker i sig! Ingen kan inte gilla den. Filmen är bara något speciellt. Nu ha ja och amanda blivit peppade på att dansa och vi ha dansat omkring i vardagsrummet. Vi såg väldigt proffsiga ut (elr ialf hon!). HAh, vi kan showa off imorrn vid brännbollen;)

Sitta och snacka skvaller. Hmm.. ni kanske är med mohaha! Säkra är ni ialf inte=P Vi är sluga tjejer vi, vi kan manipulera mkt vi;)

Hade fys idag, mmin träningsvärk! det finns inte, och mina cp-vader som jag hatar. Den klumpar ihop sig, hur många gånger man än sträcker ur dom. Men det va trevligt, fick mackor samt saft av nike och johnels.

åhh, lyssnar på energi med keri hilson,den är riktigt skön faktiskt.

HAh dum som jag är har jag bokat körlektion kl 07.00 imorgonbitti, alltså. Upp kl 06 00 och cykla iväg halv 7! Måste komma ihåg att ta med jobbkläderna, ska till farmor och sova ett tag och sen till jobbet 10-14 :-P

Näee, nu ska jag sitta och va lite mer social med amanda. Natti natti på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0