one of a kind..

Yaap, thats me!


Sitter och chillar i solen, ska alldeles strax ta mej en dusch. Alltså dagen har varit jobbig hittills och den kommer att bli det ännu mera. Fast på ett kul sätt!

Jag somnade vid 2-3 snåret, gick upp 06.10. Jag åt frukost och cyklade halv till umeå-vännäs. Dum som jag är bokar jag inte en körlektion på vår lediga dag. Kul. Efter den orkade jag inte cykla hem eftersom jag i princip skulle vara tvungen att cykla hemifrån direkt jag kom hem =P SÅ ja åkte till farmor och tog mej en tupplur där. Hon sov när jag kom så ja la mej på soffan och somnade snabbt. Hon blev lite förvånad när hon såg en människa ligga och sova i hennes soffa. 45 min extra sömn fick jag, yippi.

Börja jobba kl 10, mkt folke men vi var tillräckligt bemannade så allt gick bra. Farmor skjutsade mej till jobbet så ja va tvungen att GÅ till henne.. pga av min träningsvärk så tog det en stund. Det kändes som en never ending walk. Jag gick och gick men kom ingenstans, precis som klockan!

Träffade amanda på puls, handla lite chips inför ikv och en, nu, är vi tillbaks. Jag måste få lite sömn,annars blir jag inte nådig.

Meen ikväll, det blir nog skoj!;))

tjohho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0