pizzzakväll

Åh, idag blir det värsta najsa kvällen.. Chilla med carro, tuss, kricko, pillan och empa med en pizza i munnen. Det va sjukt längesen jag åt det. Hah först hade vi tänkt äta fina middan men ingen orkar köpa ngt så latheten tog över. Då valde vi the easy way, pizza!

Mmm.. känner redan hur dreglet börja komma, kommer blir hur gott som helst. Lyssnar på sommar musik och jag VILL BARA!!!! Åh, vad ja längtar. Ord kan inte beskriva.

Måste komma ihåg att lämna filmen så ja inte måste betala, måste. Mitt minne samt lokalsinne är som en guldfisk. Jag kommer inte ihåg ngt alls.. Det är som på körlektionerna, jag vet typ alls vart vi ska. Det är faktiskt lite skamligt. Bott i umeå hela mitt liv men kan inte staden..

Jajja,, gotta go.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0