tomtegröt

Åt den himelska gröten till lunch, mummimumma !!! Jag bara älskar den, det är without of doubt den bästa gröten av alla som finns. Med mackor till blir det en superlunch OCH man får inte glömma, några chokladbitar till!

Hade en lektion till kl 12 slutade sen.. fick ialf ett vg i sh c det var väl kul yeey. MEN surt vare att monkan sa att om jag hade haft ett mvg till hade jag kunnat fått mvg, vetu hur surt det kändes. Jag som trodde att jag med nöd och näppe skulle få g. HAha däremot hade jag 27% frånvaro, hon ba "Det är inte likt dej sara, inte likt dej alls". Hmm, har du hört något som kallas skolless?? Nääe, det kanske hon inte har. Jamena hon är ju bara 60 år eller så.

Nää, nu får vickan och lisa äran att ha henne under sina år på draggen, lycka tilll tjejer!

Idag är den 28:e och v.22,, den 10:e v.24 tar vi studenten!!!! SJUKT. FIck reda på att massa i klassen ska typ flytta söderut eller utomlands. Jag visste några men inte att det va så många ändå. SÅ man kommer inte see dom på stan elr så på länge men samtidigt åker jag oxå iväg.. Kan fortfarande inte fatta att jag ska va borta i 3 mån, känns overkligt likadant med studenten ooxå. Man har slitit jävel i 12 år och äntligen, äntligen är man friiii

SItter med körteorin, fyy hatar det! Vill bara få körkortet utan krångel, is it to much to ask??

Och som de senaste dagarna, stänger jag.

see ya, dont wanna be ya! hehe


Kommentarer
Postat av: jf

tomtegröt for the win!

2009-05-29 @ 00:47:38
URL: http://frissie.blogg.se/
Postat av: vickan

tack för stödet sara hahah

2009-05-29 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0