Trött och klarvaken

JAdu, vad kan jag säga? Att jag är trött kan vara en grej. Kanske inte intressant men.. att jag inte kan sova kanske är kulare. Ialf för ni som gillar sarkasm. Fråga inte varför.

Kom hem från träningen trött som ett as. Duscha och nu sitter vid datorn. Ska på fucking tandläkarn imorrn. Hatar tandläkaree. Finns knappt som är värre. DEt ilar och dom bryr sej inte att det gör ont. Det är inte som man klagar precis ojj det gör ont. Nä, man biter ihop men hon borde väl fatta att om man trycker ner en hand i ens annan mun med massa utrustning och skit, att det gör ont. Det fattar vilken vanlig någolunga vettig människa. Varför kan inte tandläkare göra det? obergipligt. Därför har jag bestämt mej för att sluta gå dit. Nu men inte mer. Det kostar ju oxå. ORka pejja för att det gör ont. Måste ju tänka smart!;)

JAg vill ialf ha roligt nu. Inte just nu i denna stund men just nu i livet. Eller... så känns det ialf. Fast å andra sidan, när VILL man ha tråkigt?? hahah ofta.. Jag kolla igenom några bilder från bangladesh och åh vad jag längtar tillbaka. Jag hoppas verkligen jag får träffa dessa underbara människor igen. Men jobbet hindrar en att resa fast samtidigt ger det ju en inkomst. Så det är blandade känslor. Jag har kommit på att jag skriva om samma skit hela tiden. Hur kul är det på en skala? SÅ jag ha kommit på en grej jag ska testa. Varenda inlägg ska ha en  topic från tidningen. Fast.. hehe då måste jag ju börja läsa den också. Inte bara en dek utan hela. Åh vad jag gör det jobbigt för mej men JOO jag SKA testa det. Det bestämmer jag just nu i denna stund. Fast jag kommer säkert skriva samma skit. Bara det att jag kopplar samhällets problem med mina egna. Knappast något nytt kanske men jag ska se om det blir bättre inlägg, samt varje dag. Som nu skriver jag bara då jag ha lust och tid.


Vetni vad jag ha tänkt på. Varför ska man alltid komplicera grejer? Kan inte en sak betyda vad det just ÄR. Inte tänka på att det kan symbolisera det och det och det osv. Och skulle inte livet bli lite lättare om man levde så. Att inte övertänka så mycket. Detta är mesta för alla tjejer. Vi är duktiga på det. MEn killar är ju koko i bollen sometimes. Det är bara att konstatera. Inget ont mot er men joo ibland är det så.

Ja så är det. Killar är skruvade och tjejer är övertänkade. Båda två kan vara too much ibland. Undra om man kunde hitta någon balans eller så? Kan man uppfinna en hjärna? Vetni om någon har gjort det? FAn vad coolt annars. Om man kunde det. Visst skulle det väl sluta med att mänskligheten dör ut och uppfunna hjärnor tar över världen men ändå. Nu börja jag tänka på, åh vad heter han?? frankestein eller dyliknande. HAr ni sett filmen, alltså den gamlaste? SÅg den i skolan ngn gång, bra ändå. Sätter ihop en människa av döda kroppsdelar. Bra film. Rekommenderad av mej.


Fast det klassiska är kära troja och gladiator. That's two classics you have to see. And you can see them over and over and over again.

Ajja, sweet dreams all of you... Akta så ingen demon kommer på besök bara!;)


Kommentarer
Postat av: gaby

Jag visste inte att du hade en blogg ;) men jag instämmer på inlägget om tjejer och killar.

2009-12-01 @ 22:46:43
URL: http://gabyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0