En händelse efter den andra

Det är så livet är. Alltid något. MEn annars, hur tråkigt skulle inte livet vara?

Jag tycker synd om dej och jag vet inte vad jag ska göra egentligen. Men säg till om du behöver något, jag fixar det.
--------

Såg "Djävulen bär prada", helt ok. Men boken är grymt mycket bättre. Ialf, den går att se på. Satt och funderar hur det skulle vara med att vara i spanien just nu. Sitta på balkongen i den sköna höstvärmen och kolla upp mot stjärnorna. Fundera över allt från dagens små händelser till jordens uppkomst och rymden. Det vill jag just nu. Jag vill känna friheten och känslan att man bestämmer över sitt eget liv. Leva som man själv vill och se vad livet kan ge en. Vara öppen och uppleva saker, inte vara rädd att prova på det lite okända. Visst kan det bli ett fall, men man lär sig. Man stiger upp och kommer tillbaka ännu starkare. Vad är livet utan misstag? Att leva ett liv utan risker, att våga ta chanser. SÅ vill jag leva. Leva det bästa jag kan. Och det får man inte ut i umeå. Jag får inte ut det i umeå.

-------------------------

jobb imorgon 9-14. Det är chillpass, och tis blir slappar-pass också. Sen dödar helgen, stängning ons, fre, lör och sön. Jiippi! eller?

Nu ska jag sussa lite grann, måste ju upp 7 imorrn om jag ska hinna bussen.

I think of you sabrina, i do. We'll talk soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0