Guess what..?

I'm having more fun.. la la la...
SERIÖST SARA?!?!

Haha fan vad oseriös jag är. ÄR trött och ska sova vilken sekund som helst. Denna veckan har varit påfrestande på flera håll. Jobbet, egna träningar samt mina småtjejers övernattning, privata grejer. Massa skit som fastnar i skallen som är sjukt svårt att få bort. Hehe jaa ni såg ju mitt förra inlägg..

Igår unna jag mej att gå på bio med jenny. SÅg Michael JAckson film "This is it". Asså vilken undebar legend den mannen är. När jag han sjöng början som han skulle inleda med Smoth criminal. Jaa då var det vackert. HAn har fortfarande sjukt bra röst, dock svag. Men inte så konstigt egentligen. Han har alltid haft en skör röst och nu har han väl inte praktiserat den på ett tag. Inte turné vis ialf. Och denna storslagna show som det skulle bli kommer tanken upp, varför tog han livet av sej då? JAa, rykter går fram och tillbaka. MEn jag antar att han inte palla trycket helt enkelt. Han visste väl att man ändå skulle kunna tjäna pengar på filmsnuttarna som spelades in som senare gjordes till filmen "this is it". Näe vilken röst alltså, underbar. Den är egentligen den enda kommentaren jag tänkte på. "King of Pop" kommer alltid vara i våra hjärtan. Det är som jag sa till jenny. Hans låtar är tidlösa, de kommer aldrig att försvinna. Och det var så kul när man ¨såg filmen. Han kan VERKLIGEN sin musik. Han vet varenda tonart, tonhöjning, takt osv. Jag märkte att han var väldigt pedantisk. Men det är det enda sättet att de skulle kunna ha fått den otroliga showen om han nu inte hade tagit överdos. Näe, hat of for michael. He's a humble king.

Jobbade idag och igår, 10.30-19.30. Jag kan då säga att jag var lagom less när jag sluta. JObba tis-fre BARA långpass. JA, det är jobbigt och idag stod jag i kök och kassa. Med kim som jag aldrig sätt stå i kassa så det var roligt. Åh, amanda jag måste ringa dej men du svarar aldrig när jag ringer kvinna!! svara *visar onda ögat*....

SKa ha övernattning med mina småtjejern imorgon så jag antar att det inte blir ett inlägg imorgon. JAg jobbar till 18, egentligen till 19 men bytte med abbe. Han börjar en timma tidigare. DIREKT till musköten, ta emot tjejerna och sen HELA kvällen med dom. Jag kommer vara sluut efter det, kan jag då säga. Vet hur ungar i den åldern är. Fast kul kommer det bli också. Domär faktiskt roliga och det ska bli kul att ha övernattning. Jag vet hur kul vi hade då vi sov över i den åldern.

Nu är klockan halv ett ska upp om 7 timmar, MÅSTE SOVA!

tjoheej

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jamen jag är antingen på rep lr sover jue!! Och när jag har mina korta raster å ringer så svarar inte du!! onda ögat på dej :P

2009-11-14 @ 11:17:25
URL: http://amceli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0