KA är hemma.

Äntligen, gud vad roligt det var att se henne igår och höra allting. Vi träffades vid 3 vid stan, gjorde några ärenden och gick senare för att fika och catcha up. Åh det är verkligen sjukt mkt hon har varit med, jag önskar att jag hade kunna följt med!

Det var grymt skönt att få se och prata med henne om allting. Har verkligen saknat dej KA. Nu är KASA ett faktum igen :D

JObb idag, as skönt pass 15.45-19.00 tror jag.. Inget stängningspass ialf. Occh ssseen, gissa vad som händer imorrn??? Juste ja, LÖN. Vilket jag är enormt behov av just nu. Jag ha haft 6 kr att leva på i 4 dagarna nu. Så det kommer bli fett nice med lön.

Ajja, har inte orken att skriva lång inlägg.. Hahah lata mej.

Tjohej suckers

Kommentarer
Postat av: Taheri

åh niice me lön ;)

sv. nej men kommer försöka flytta hursomhelst ;P

2009-11-24 @ 17:36:11
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0