Leeedig.

Imorgon, eller idag kanske man ska säga.Torsdag ialf,ledigt.Ah vad skönt! sen stängingshelg,peppat satan (not!). Var på en service kurs idag som mcd annordnade. Det var faktiskt rätt givande och jag fick en hel det skratt. MEn även lite irriterad.Ibland blir man bara; vad har folk i huvudet? Näe, en tjej alltså. HAHA fy fan vad jobbig hon var. Det enda som hon gjorde var att klaga på restaurangen där hon jobba. Inget annat.Hon pratade typ i 5 min om något, när vi egentligen pratade om något annat. Man såg hur kursledarna till och med störde sej. Jag tycker synd om hennes chef och medarbetare. Kan inte vara lätt att jobba med henne. En grej som hon sa, det var något som hon inte fattade.Så sa hon till kursledarna att "borde man inte få utbildning i vad det står för och hur det fungerar? För jag läser siffrorna, klia mej i huvudet och sedan går och jobbar. Och jag fattar inget om vad som står på papperet" men FRÅGA DÅ TRÖDAPA!! Hon verkar ju inte ha svårt att öppna käften precis så hur svårt kan det vara att FRÅGA någon arbetsledare eller chefen vad som står på papperet. Be han/hon förklara det. Simpla grejer men så ska hon klaga inför hennes chefs chef. Vad är det för stil egentligen? Att gå bakom ryggen på sin chef. Kul att ha henne som medarbetare, inte lojal precis.

Men hon gav lite skratt också med hennes kommentarer, det kan jag då säga. Jag, tim, julia och emelie satt bara och kolla på varann varje gång hon börja snacka. FIKAT efteråt var helt otroligt, det fanns allt! jag skämtar inte. Hur gott som helst!! Mumma var det =D

Åkte med tim upp till jobbet, kom dit 1 ½ timma innan jag skulle börja. Men den tiden gick rätt snabbt ändå.Jag vet inte men tiden går fortare om man INTE jobbar än när man jobbar.Jajja, satt och prata med olika personer så det var mysigt.

Stängde kök idag, var väl ca 6 mån sist. Inte igår om jag får säga. Men det var en skön stängning. Hade tim och shams som hjälpte mej rätt bra och knappt några gäster. Fast hoppas att stängningen var bra, känner mej fortfarande lite osäker och tänker nu"Kanske jag glömde nått?" Typiskt mej om jag gjorde det. Inte stora saker men smågrejer som kan vara ett irritationsmoment om man öppnar. Vet själv hur det är.

Svips så har 2 h gått igen. Fattar inte att tiden kan gå så här snabbt. Är omöjligt. JAjja.

Buenos noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0